måndag 12 december 2011

Viktigt meddelande!

I morgon är det redan Lucia. Det betyder också att det är sista dagen att rösta på årets Toppknopp. Intresset för tävlingen har väl inte varit sådär överväldigande i år. Endast elva röster har inkommit (av vilka en är vi själva), och alla av dessa har inte ens gett sig till känna. Synd, tycker vi, eftersom det står ett tungt paket här och väntar på att bli utlottat. Aldrig har det varit lättare att vinna Arboarkticernas erkänt fina Toppknoppspris!  Så sätt fart nu!

Mika-El says

4 kommentarer:

  1. Inte vill jag missa röstningen :=)
    Ska genast kolla vilken knopp jag gillar bäst.
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Jag skäms, här ordnar ni en fin topplista för oss att rösta på och själv har jag inte orkat rösta förrän nu när ni påminner om det hela.
    Hm... magnolian får min röst.

    SvaraRadera
  3. Åh, för ett ögonblick trodde jag man kunde få rösta på herr Gorgoyle till Lucia i år. Jag har förstått av braskande löpsedlar från den mörka nord att en och annan grabb blivit framröstad på sina håll. Jämställdhet och rättvisa! Varför då inte en gargoyle, han har ju dessutom medfödda fästen för ljuskronan (och en brinnande blick, därtill russin i öronen och ett mörkt sinne får vi anta, perfekt för en så kort dag som den trettonde).

    (knopptoppen har jag lagt min röst på, under viss blygsel inför det något ekivoka sällskapet)

    SvaraRadera